Recenze Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AT

1.10.2012  autor:  Jana K.
1 %
Značka:
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AT
Rok výroby:
2012
Najeto při koupi:
0 km
Najeto nyní:
7 000 km
Vlastním roků:
1
Kolikátý majitel:
1

Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AT - hodnocení a zkušenosti uživatele

Chevrolet Captiva LTZ 2,2D jsme zakoupili v dubnu, v červenci došlo bez našeho vědomí při servisní prohlídce k aktualizaci softwaru převodovky, opětovně reklamujeme špatnou funkci převodovky po neohlášené změně řídícího programu převodovky již podruhé bez žádné odezvy, majitel prodejny a servisní technik nás odbývají ohranou frází o tom, že tato akce byla přikázána z centrály chevroletu. Vozidlo nemá výkon jak při jízdě po rovné vozovce tak při stoupání, kde naopak výkon ztrácí a jízda se stává nebezpečná. Motor se vytáčí do vysokých otáček, kde již není uváděný kroutící moment, vykazuje zvýšení spotřeby, které v žádném případě neodpovídá uváděným hodnotám technické dokumentace. Aktualizace softwaru proběhla během opravy sedačky bez našeho vědomí. A sedačka spolujezdce stejně pořád vrže! Jsme znechuceni, zakoupili jsme si vůz za 3/4milionu korun a stal se z toho zásahem značkového servisu vrzající obr s vysokou spotřebou a špatnými jízdními vlastnostmi, v jakékoli zatačce nasloucháme vrzání sedačky spolujezdce, do táhlého kopce netáhne, maximální rychlost 120, bojíme se předjíždět protože vůz se chová jako benzínový, motor se vytáčí a výkon nikde a vysoká spotřeba 11-12litrů/100km, která se ani zdaleka nepřibližuje údajům tech. dokumentace.

Klady (spokojenost, spolehlivost)

zatím jsme neobjevili

Zápory (závady, poruchy atd.)

výkon motoru vrzání sedačky vysoká spotřeba špatné jízdní vlastnosti

Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AT. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.

Celkové hodnocení:

1 %

velké zklamání za hodně peněz!

Spolehlivost:

1 %

zatím žádná

Spotřeba:

1 %

vysoká, zdaleka neodpovídá tech.dokumentaci

Jízdní vlastnosti:

1 %

špatné

Pohodlí:

1 %

jako stan za dost peněz

Praktičnost:

1 %

Další recenze Chevrolet Captiva

Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Chevrolet Captiva , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Chevrolet Captiva .



Diskuze - přidejte váš komentář

URL v příspěvku nejsou vypisovány jako aktivní odkaz. Příspěvky jsou kontrolovány administrátorem.

Chevrolet Captiva, 2,0 CRDi 4x4, 110kw, r.v. 2010
Autor: Petr Nešťák (host)
Datum: 23.5.2018 v 22.35
Vůz jsem zakoupil jako 3 majitel koncem března 2018 v autobazaru (rozhodně NE v AAA). V minulosti byl lehce čelně bouraný (ověřeno na CEBII, včetně aktuálního nájezdu 135.000 km), ale nosná konstrukce, mechanické části a motor byly netknuty, po opravě není nic poznat a vizuelně to nepoznali ani v servisu. Jezdím s ním 20x měsíčně do zaměstnání vzdáleném 7 km (serpentiny, max. průměrná rychlost 40 km/h a 2-3x do měsíce i do vzdálenosti 200-300 km. Průměrná spotřeba se na displeji ukazuje trvale 8,3-8,4 l/100km. Tankuji zásadně "lepší" aditivovanou naftu (u Globusu), a asi měsíc po zakoupení, na radu servisu, přidávám na nádrž ještě "víčko" aditiva (do té doby byla průměrná spotřeba 8,6-8.7 l a stále se zanášel filtr pevných částic...od té doby ani jednou!). Po zakoupení jsem vyměnil pouze motorový olej+veškeré filtry. Pneumatiky mám zn. Goodrich, 235/55 R18, tj. celoroční.
Žiji pod Krušnými horami, v jejich středu a tak jezdím i do slušných kopců a Captiva v nich šlape zatím skvěle, bez jakéhokoliv vzdoru a výrazněji zvýšené spotřeby.
Ano, interiér skutečně vrže, o to více, že mám celé sedačky v kůži (samozřejmě umělé). V Daewoo zřejmě nechtěli zvyšovat cenu vozu a tak zvolili levné materiály. Nicméně navzdory tomu je kvalita zpracování interiéru perfektní a přesné a na ty "zvuky" se při klidné letoře dá lehce zvyknout ;-).
Také má ne zrovna příjemné řazení z 2 na 3...pokud se zařadí "brzo", tedy při nižších otáčkách, je to někdy dost slušná rána "do zubů". Ale jde podle odborných recenzí o "vrozenou" vlastnost a je třeba se tomu přizpůsobit a trojku řadit při vyšších otáčkách. Mnoho let jsem do této doby jezdil s benzínovými Escortem a Scéniky první a druhé řady, takže jsem byl z tohoto řazení zprvu dost zděšený, hlavně při častých rozjezdech v městském provozu, ale i na tuto "zvláštnost" Captivy se dá zvyknout a přizpůsobit se.
No a do třetice mnou vnímaných větších záporů je, že turbo nabíhá citelně opožděně, ale i to je podle odborných testů a recenzí "vrozenou" vlastností a je třeba s tím počítat.
Odborné recenze z dob zavedení tohoto (MÉHO) vozu do výroby však nejsou celkově tak špatné a to především s ohledem na "ekologicky" úsporný motor Německé zn. Opel, tedy jak jeho relativně nízké spotřeby, tak i kvality a výkonu. Také byla vyzdvižena kvalita a životnost karoserie, byť nepozinkované. Emisní norma Euro IV (v SRN již průser :-( ), crash test plných 5 hvězdiček....sice "s odřenýma ušima", ale 5.
Takže toto jsou ZATÍM jediné a z mého pohledu ne nijak fatální, tedy ne nepřekonatelné mínusy mé Captivy. Celkově jsem s vozem spokojený, byť se musím přiznat, že i po 2 měsících si na ni musím stále zvykat...ale jde to ZATÍM dobře a pokud se v dohledné době "nepodělá" něco dražšího, tak očekávám, že s ním budu pouze spokojen.

Nejžádanější značky: Audi | BMW | Citroën | Fiat | Ford | Hyundai | Mazda | Opel | Peugeot | Renault | Škoda | Volkswagen

Online autobazar | Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz